Sposób dostawy

Poczta Polska – doręczenie do placówki pocztowej

  1. Składasz zamówienie wybierając wcześniej placówkę pocztową, w której chciałbyś je odebrać.
  2. Otrzymujesz wiadomość od Sklep Wobec o nadaniu przesyłki.
  3. Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
  4. Pracownik Poczty wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
  5. Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.

Poczta Polska – doręczenie do Klienta

  1. Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  2. Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki
  3. Listonosz doręcza przesyłkę.

Kurier DPD

  1. Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  2. Otrzymujesz wiadomość od Sklep Wobec o nadaniu przesyłki.
  3. Kurier doręcza przesyłkę.

Kurier Pocztex

  1. Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  2. Otrzymujesz wiadomość od Sklep Wobec o nadaniu przesyłki.
  3. Kurier doręcza przesyłkę.
  4. Jeśli kurier nie zastanie adresata, zostawia awizo i przesyłkę będzie można odebrać o dowolnej porze w najbliższej placówce Poczty Polskiej.
  1. Sposoby dostawy:

– Poczta Polska – cena w zależności od wartości koszyka.
– przesyłka kurierska DPD – cena w zależności od wartości koszyka.
– odbiór osobisty  – 0 zł. Odbiór osobisty jest możliwy w:
• Warszawie, ul. Foksal 16, II p., pon-pt.: 10.00-18.00, tel: (+48 22) 505 66 90
• Cieszynie, ul. Zamkowa 1, pon-pt.: 11.00 – 18.00, tel: (+48) 609 724 500
• Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 35 (II piętro), pon-pt.: 13.00 – 17.00 po wcześniejszym potwierdzeniu, tel: (+48 58) 3047522

– zamówienia powyżej 99,90 zł – wysyłka gratis przy płatności z góry

  1. Ceny towarów sprzedawanych przez Księgarnię zawierają podatek VAT.
  2. Najpóźniej trzy dni po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do księgarni.
  3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia najpóźniej 7 dni od daty złożenia zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  1. Księgarnia realizuje wysyłkę tylko na terenie Polski, zamówienia zagraniczne nie będą przyjmowane.
  2. W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Księgarnia anuluje złożone zamówienie
  3. Zamówienia wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej realizujemy dwa razy w tygodniu – we wtorki i piątki. Zamówienia wysyłane za pośrednictwem kuriera wysyłane są codziennie.

Informacje dodatkowe

Jeśli otrzymałeś email informujący o tym, że Twoje zamówienie zostało wysłane, w pierwszej kolejności skontaktuj się z odpowiednim oddziałem firmy przewozowej, która realizuje Twoją dostawę (nawet jeśli nie pozostawiono u Ciebie awizo). Informacje potrzebne do zidentyfikowania przesyłki, czyli jaka to firma przewozowa oraz numer listu przewozowego, znajdziesz w emailu potwierdzającym wysyłkę. Jeżeli taka forma interwencji zawiedzie, lub jeśli nie otrzymałeś emailem informacji o wysłaniu zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z  Działem Obsługi Klienta, który udzieli Ci pomocy w sfinalizowaniu dostawy.

Godzina doręczenia zależna jest od strefy czasowej w jakiej znajduje się adres dostawy, a strefy czasowe są ustalane przez firmy kurierskie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Tym samym nie mamy możliwości kontaktu telefonicznego przed przyjazdem kuriera. Kurier zadzwoni do Ciebie dopiero w momencie kiedy pojawi się problem z doręczeniem, np. z powodu nieobecności pod wskazanym adresem.

List przewozowy przesyłki, może zawierać tylko i wyłącznie jeden adres dostawy. Nawet gdyby na liście przewozowym została umieszczona odpowiednia uwaga, nie będzie ona honorowana, ani przez firmę kurierską, ani przez Pocztę Polską. Jeśli nie jesteś pewien, pod jakim adresem będziesz przebywał w trakcie doręczenia, pamiętaj aby w trakcie wypełniania formularza zamówienia podać „Numer telefonu dla kuriera”. Umożliwi to bezpośredni kontakt z Tobą w momencie napotkania problemów z doręczeniem, Jeśli dostawcą Twojej przesyłki jest Poczta Polska, oczekuj awizo lub zgłoś się z numerem nadawczym przesyłki do odpowiedniej placówki Poczty.

By Triscode